برگزاری رزمایش نیروی دریایی در آستارا-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

برگزاری رزمایش نیروی دریایی در آستارا

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری آستارا از برگزاری رزمایش پدافندی نیروی دریایی ارتش در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم نگران صدای انفجار نباشند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 13
کد خبر: ۲۵۴۳۵۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید حمید موسوی اظهار کرد: عصر سه شنبه رزمایش پدافندی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محدوده پایگاه دریایی ارتش در آستارا برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار آستارا با بیان اینکه این رزمایش به منظور آمادگی هرچه بیشتر نیرو‌های پدافندی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، افزود: در مدت برگزاری رزمایش اهداف فرضی مورد حمله پدافندی قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه رزمایش فوق از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در بخشی از منطقه دریایی آستارا برگزار خواهد شد، گفت: صدای انفجار‌های پیاپی در این شهرستان مربوط به رزمایش این نیرو خواهد بود و صدای آن در بخش‌هایی از شهرستان آستارا به صورت کامل شنیده می‌شود و جای نگرانی برای مردم شهرستان وجود ندارد. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار